tiistai 24. toukokuuta 2016

Kuka, mitä, miksi?


Tästä se sitten lähtee, ihka ensimmäinen blogipostaukseni! Ajatusta blogin kirjoittamisesta olen ehtinyt haudutella jo jonkin aikaa, ja viimeisen patistuksen asialle taisi antaa se, kun tajusin, kuinka kovasti olen ikävöinyt valokuvauksen pariin. Totta kai sitä voisi näpsiä kuvia vain omaksi ilokseen, mutta kyllä itseäni motivoi enemmän se, että saa jakaa kuvia muiden kanssa (ja facebook -kaverini ovat todennäköisesti saaneet jo riittävän osansa valokuvausintoilustani :D).






Mutta siis, olettaisin, että haluatte näin ensi alkuun kuulla kuka mä oikein olen ja mistä aion täällä blogini puolella turinoida. Olen siis 25-vuotias opiskelija/melkein-psykologi (huom. sillä, että päätin avata blogini juuri nyt, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että koittaisin jotenkin vältellä graduni kirjoittamista..:D). Henkisesti koen itseni tamperelaiseksi, vaikken oikeasti olekaan täällä vielä hirveän montaa vuotta asunut.

Entä sitten blogini sisältö? Paljon painoa tulevat saamaan valokuvat, kuten maisemakuvat ja macrokuvat luonnosta, sekä tankotanssi, johon hurahdin tammikuussa pahemman kerran. Lisäksi tulen kirjoittamaan tyylistä, sisustuksesta, matkustamisesta, mahdollisesti juoksemisesta, ja ihan noin ylipäätään puuhailuistani ja projekteistani (jotka usein sisältävän jonkinnäköistä askartelua ja paljon sadattelua - ja silti se on jostain syystä olevinaan musta niin kivaa).

Tervetuloa lukemaan! Mua ainakin jännittää!






2 kommenttia:

  1. Tervetuloa blogimaailmaan :)
    Itse aloitin bloggaamisen vuonna 2013 kun asuin vielä Tampereella. Minäkin opiskelin joskus Tampereen yliopistossa, kasvatustieteiden linjalla, mutta tulin takaisin pohjoiseen ja nyt tänä kesänä toivottavasti ovet aukenee lapin yliopistoon sosiaalityön linjalle.

    Mulla oli joskus haaveena aloittaa psykologian opiskelut, mutta mulla ei sitten koskaan ollut tarpeeksi motivaatiota opetella tilastomatikkaa. Niin ne haaveet muuttuu, tällä hetkellä olen todella kiinnostunut yhteiskuntapoliittisista asioista niin tuo sosiaalityön linja varmasti olisikin minulle se oikea paikka. Täällä pohjoisessa voi kuitenkin opiskella psykaa sivuaineena (lähin on Joensuu missä voi pääaineena opiskella).

    Tällainen pieni sepustus. :D Jään seurailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Ymmärrän hyvin tilastomatematiikka-asian, en oo ite vieläkään päässy yli siitä järkytyksestä, että pääsin sisään omilla tilastomatematiikan taidoillani :D Mutta toivottavasti ovet aukeaa sulle sosiaalityöhön, varmasti mielenkiintoinen ala!

      Poista